Lundhaga

Var hemma från skolan både måndag och tisdag då jag inte Kände mig speciellt kry. Men pallrade mig iväg till båda kvällskurserna då jag inte vill missa någon av dem! Lydnaden gick super, tränade fjärr, rutan, linförighet och snabba läggande/ställande. Agility kursen var det lite bana och framför byten. Fokus sprang faktiskt på ganska bra jämfört med förra gången och jag är nöjd med både agilityn och lydnaden!

Skulle vilja träna med Chili innan lördag då det är dubbelklasser och hennes sista off. Innan hon ska paras, men allt hinns inte med.. Nu ska vi snart sova, upp till skolan som tyvärr måste hinnas med..

Juste, beställde ett par lundhaga braller i lördags, fick dom i går, de var för stora, skickade tillbaka och beställde nya, som idag var för små.. Så ska ta och beställa de jag fick hem från första början, igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0