Träningsdag för Jessica

Liten Chess ♥
 
Idag har vi varit på Tibro BHK nästan hela dagen. En min träningskompis Jessica, som för övrigt hjälpt mig mycket med både agilityn och lydnaden, utbildar sig till "SBK lärare" (tror jag det hette). Och i hennes utbildning skulle hon ha som en kurstillfälle med fokus på belöningsteknik. Idag var det ju då inriktat för oss som tävlar lydnad. Jag hade med mig Chess som träningshund men Fokus var med och lyssnade :)
 
Har lärt mig mycket idag, men framför allt småsaker jag redan visste om,  har fått en större betydelse. Små detaljer man inte riktigt tänkt på är Jessica så duktig på att lyfta fram. Dagen var som en spark i baken och nu har jag verkligen suget att sätta igång med träningen på riktigt! Låt lydnads året 2013 börja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0