valpar!

 
Wohooo! Chili var ju med mamma på jobbet idag och dom gjorde ett ultraljud på hene och det fanns en hög i hennes mage! Tror hon är på dryga 22-23 nu så det är lite tidigt, men dom såg klart och tydligt! Efter att Chili hade sin första kull hos Gill så blev hon mer seriös, hon lixom fokuserade och blev riktigt duktig. vart hamnar vi härnäst efter nästa kull? Kan vi nå klass 3 iår? Vi plockade ju nästan alla pinnar i ettan i år, så självklart ska vi upp i trean också! Skynda dig Chili, jag vill tävla!
 
Val av hund till wds är i fullgång, två av dagarna kommer jag iallafall låna en faraohund, så otroligt fina! De andra två har vi inte bestämt än. Nej nu har jag en massa fotojobb att sätta igång med innan jag somnar, första dagen i skolan.. Längtar inte tills nästa..
 
 

Kommentarer
Postat av: maja o zoro

åhh va roligt :D ska ni spara någon valp? KRAM

Svar: ja vi kommer spara en på foder iallafall! :D kram
pumimedfart.blogg.se

2013-01-23 @ 20:04:02
URL: http://majazoro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0