WDS 2013

 
Då var jag hemma igen efter 6 uuunnderbara dagar med fantastiska mäniskor i Ungern. Det jag aldrig trodde skulle hända, hände. Jag kvalade till den stora finalen på första dagen! Helt otroligt, och självklart kvalade även Pernilla på tosdagen. Det var rena drömmen vi båda tillsammans på samma dag. Jag lånade som sagt en helt underbar farao hund vid namnet Ash, kunde inte fått en bättre hund. Hon var perfekt och vi klickade direkt. Tråkigt nog var det något hon blev rädd för under förhandsgranskningen på söndagen innan den stora finalen så jag fick inte riktigt visa henne det bästa jag kunde. Det gick dock mycket bättre igen när det var dags att inta den stora finalringen. Tyvärr blev det ingen top 10 men jag kan inte vara nöjdare. Min fjärde tävling och kvalade av 59 st in till VM.final på första dagen.
Stoooort grattis till Pernilla som på söndagen blev top 6, så stolt över dig ♥
 
Förutom junior handlingen visade jag en Whippet, en Pumi och "assisterade" Katja Rauhut och hennes mamma med deras TT. Detta är verkligen en resa jag aldrig kommer glömma. Skulle kunna skriva huuur mycket som helst, men känner att jag kanske skulle hålla mig till det viktigaste ;)

Kommentarer
Postat av: Josse

Finns det video ngn stans på det? :)

Svar: det skaa finnas, har bara inte kommit ut än tror jag ;)
pumimedfart.blogg.se

2013-05-21 @ 22:14:37
Postat av: Rebecca

Grattis! Gud vad kul :) Förstår att det måste ha varit en fantastisk resa.

Svar: tusen tack! ja det var helt underbart, vill bara tillbaka :D
pumimedfart.blogg.se

2013-05-24 @ 19:50:20
URL: http://www.sheltieliv.hundpoolen.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0