uppvisningsförberedelser

Fick ett samtal i onsdags när jag var påväg hem från skolan, det var en Elisabeth från Mariestads BHK som frågade om jag kunde ha lite freestyle och rallylydnadsuppvisning på söndag, torget Mariestad. Jo visst sa jag. Hade ju ett helt okej från tidigare uppvisningar som jag piffat upp lite (Grease-You're the one that i want), och sen tänkte jag på lite julfeeling och knäppde ihop ett program till Jag såg mamma kyssa tomten, helt skön låt och fick idéer direkt! Hoppas det blir lika bra som jag tänk, blev klar med programmet ikväll, så i morgon ska jag göra igenom hela.
(Sist jag hade uppvisning, då jag och agnes dansade loss Lördag-invigning av skara djursjukhus och även söndagen-stora shoppinghelgen i skövde. men denna gången är jag själv!)
Har även anmält mig och lillplutten till en vallningskurs, får se om det blir något. Ska nog sätta igång lite med det, nybörjare som jag är men det verkar skit kul! En kille i min klass har några får, och desutom bor han bara 2km ifrån mig, så det kommer bli toppen och träna lite på dom, dock är Chili så feg. Haha så det blir nog inget av henne, om man syftar på vallningen dvs.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0