freestyle

I söndags hade Skövde-Tiaholm´s HU ännu en freestyle tävling. Och som jag skrev så var ju jag tävlingsledare. Sjukt duktiga klass 1hundar, även 2 och 3. vi hade även Heelwork klass 1-2-3. Vädret var lite siochså, vissa fick kliva ut på tävlingsbanna i spöregnt, men det fanns ju dom som slapp det..

Jag och Susanna från styrelsen fattade ett snabbt beslut och bestämde oss för att bara med i 6+ bara för skojjs skulle, och jag ville ju träna lite på riktig plan, men riktig musik. Vi var av dom som fick tävla i soöregn. Vi blev tyvärr diskade innan vi han starta, och innan jag han kliva in på planen. För Susannas hund kissade nämnligen på planen.. ;)

Agnes var gullig och filmade, så jag ska se till att få det klippet så kommer det ut här så fortsom möjligt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0