Skaraborgsräjset

Hej på er, Ebba Leijon heter jag och har två pumis men snart så ska en liten tredje komma hem till mig !
Jag har en från Livet´s i Norge (Pirri) och en uppeifrån Bennaz, Stockholm (chili). Jag tränar väl det mesta men det jag satsar på är agility, freestyle och lydnad. Lite kort om mig och mina hundar..

Idag var det dag 1 av 2 på Skaraborgsräjset i Tidaholm. Blev fyra sjukt bra lopp, men inga placeringar eller pinnar. Pirri var snabbare än någonsin och sjuukt taggad innan snart, så jag hoppas hon är lika taggad i morgon. Hade näst snabbaste tiden, och vi som brukar ha en av dom långsammaste. Dock blev det 15 fel, men det är ju somsagt en dag i morgon så vi hoppas på det bästa.
Chilis hopp lopp gick otroligt bra, men när hon skulle in i ena tunneln så snurra hon in i tunnelns kant så det blev en vägran. Synd, annars hade det blivigt första pinnen! i agilityklassen var hon allmänt flamsig bara, men vi körde på ändå!

Nu ska vi krypa under täcket och tänka på morgonaden, önska oss lycka till!



Bild på Chili från KM

Kommentarer
Postat av: Gill/Bennaz kennel

Mycket Lycka Till med tävlandet. Du/Ni är såååå duktiga! Uszih´s "Chili´s" dotter Biszi-Bus skickar en extra hälsninga till sin mamma.

2011-09-04 @ 08:56:28
URL: http://bennazpumi.se
Postat av: Ebba Leijon

sv Gill: Taaack ! Hon hälsar tillbaka :)

2011-09-04 @ 09:06:31
URL: http://pumimedfart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0