onsdagsmorgon..

God morgon, morgonen startade mindre bra. Ont i nacken pga att någon puttat bort mig på något sätt och lagt sig på mina kuddar. Men hon var superglad för det. Med ont i nacken var det dags för frukost, 2/2 mackor blev gaanska brända. Värdelöst!
Igår var det ju kurstillfälle 1 på min och Fokus agility kurs. Det gick bra, han var lös samtidigt som de andra tränade! helt otroligt + att det var en schäfer tik i höglöp. Ofokuserad var han ett flertal gånger, men han gjorde ingenting och lyssnade på mig. Det som gick bäst var det svåraste. Det var små kombinationer allt ihopa och så fanns det en med utspridda hopphinder i olika vinklar. Och jag körde ju ut, runt skickade, blindbytte, jackos, tyskar. Och det klarade han galant och hade farten uppe hela tiden.. Skit hunden ;)
 
Idag ser schemat ganska lugnt ut, ska bada Chili så att mamma får klippa henne senare och ska såklart testa objekviet jag lånade på MT. Ska setill att plocka iordning lite och börja packa inför riks. Imorgon kväll ska vi nämnligen till BHK i Mariestad för grillning och brännboll. DÅ, ska jag köra genrep, slalom, småsvängar och kontaktfält. 
 

Kommentarer
Postat av: maja o zoro

va kul att det gick så bra :D
kan du inte filma genrepet :D??

Svar: Det kunde jag gjort, om jag inte redan vart och tränat.. ;)Får se om det blir något i morgon :)
pumimedfart.blogg.se

2012-08-15 @ 11:59:50
URL: http://majazoro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0