Gott Nytt År!

 
Snart är 2012 slut och 2013 närmar sig. Tänker inte skriva värsta sammanfattning om 2012. Men att jag börjat med 3 nya grenar inom hundsporten och alla med goda resulat bör iallafall komma fram. Blivit uppflyttad i agilityklassen med Chili, en pinne kvar i hoppklass. Fått tre godkända resultat och därmed uppflyttad i rallylydnaden. Fått tre 1a;pris och LP1 med Fokus, blivit skaraborgs U-DM mästare i Lydnad. Blivit top 15 av 31 på min allra första Junior Handling tävling. OCH, jag har införskaffat mig ytterligare en underbar arbetskamrat. Chess, som 2013 ska debutera i både lydnad och agility, Fokus ska debutera lydnads kl2 och agility kl1. Och Chili ska starta sitt år med att få sisa pinnen i hoppklassen och sedan debutera 2an. 2013 ska bli ett mycket bätre år på alla sätt och vis.
 
Första tävlingen är redan nu på torsdag, Junior Handling på My Dog. Något mindre tävling än Sockholm (20 st), men vi hoppas på ännu bättre resultat. Inget jag förväntar mig men man kan ju alltid hoppas! Var idag och gjorde iordning mina naglar till nyår, självklart med matchande färger till  min nya kavaj som jag kommer ha på fredagens Junior Handling! Ha nu ett trevligt nyår och ett toppen 2013!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Wow, vilket år! Jag har inte hängt med alls under året, så måste passa på att säga ett STORT GRATTIS till framgångarna. Riktigt imponerad, och spännande med en till arbetskamrat.
Ska bli spännande att följa ert år 2013 :)

Svar: Stort tack! :)
pumimedfart.blogg.se

2012-12-31 @ 13:35:08
URL: http://www.sheltieliv.hundpoolen.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0