Super chili!

Startade dagen med lite födelsedagsfika för min mormor som i morgon fyller 75! Efter det var det rakavägen hem, byta brallor och fylla fickorna fulla med godis och leksaker. Begav oss till Mariestad där mamma släppte av mig, Fokus, Chili, Chess och Haldor. Fokus, Chess och Chili fick varsitt träningspass på agilityplanen medans Haldor fick titta på. Chili, min lilla stjärna gick det super bra för. Körde lite olika svängar, balansginder och slalom. Vet ni va, hon fuska bara på slalomet 1 gång av, jag vet inte huuur många gånger!! Äntligen, vi är back on track. Gick verkligen super idag, slalomen, hela träningen. Vi är så taggade inför söndag då det är officiell i Ulricehamn! Får ju inte glömma små pojkarna! Fokus-gruder. Mestadels starter och däcket. Lite skick på tunnel. Chess fick såklart också vara med. Rätt över hinderstöd och runda både in/ut. Super bebisen kan vi kalla honom för! På kvälls kvisten tog jag och Chili oss en liten Cykeltur till affären för lite godisköp. Har faktiskt Ingenaning om vilken dag det är idag, men vem bryr sig om det? Här äter vi godis varje dag, eller hur chilivipp? Har fått lite småfunderingar nu igen, kanske ska sätta igång freestyleträningen igen och försöka göra en start? Hon kan ju en massa, det är ju bara jag som ska komma ihåg, och framförallt kunna göra ett dugligt program! Ja vi får se.. Nu kryper vi under täcket, imorgon ska vi åter igen fira mormor och bege oss till BHK. Dagsrutinen.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0