jobb jobb jobb, och lite plugg..

Phuu, hemma efter att ha serverat på ett bröllop. Var innan dess och ahde 4 olika uppvisningar på hundens dag som VAdsbo vet. annordnade. Det var både agility (Chili, chess, Fokus), lydnad (fokus), freestyle (chili) och rallylydnad (Chili). Det var inte meningen att jag och Chili skulle ha freestyleuppvisning, men killen de hade bokat som skulle ha det hoppade av i sista sekunden.. Det gick faktiskt bra alltihopa, jag förvånades av Chess på agilityn, han hade sånt drag! Visserligen har vi tränat mycket frammåt och raksträckor och det har lönat sig!
 
Har även vart en valp som flyttat idag, lilla Eddie som iförrgår kom tillbaka efter lite ändringar men som nu flyttat till ett nytt hem. Det är annars mycket jobb nu, har fått er serveringstider, fått klart om sommarjobb vilket är riktigt kul. Jag gillar att jobba och ser verkligen fram emot att om 3 år sluta skolan helt och ta mig ut i arbetslivet till 100%!
 
Imorgon är det mycket hemmajobb som gäller, har mycket bilder att redigera + att jag ska passa Hamilton's hundar lite, Men nu - sova, är helt död ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0