Lydnads KM

Goda nyheter, har fått besked från två av sommarjobben jag sökt och fått ja från båda. Jag kommer inte hinna ta båda då de krockar med varandra utan väljer det jobbet som semestervik. på Vadsbo Veterinär! Wish me good luck
 
Imorgon är det dags för årets första tävling(om man bortser från junior handlingen), lydnands KM. Vi startar litet för att sedan gå ut på de offeciella tävlingarna igen. Både Chess och Fokus är anmälda men jag "satsar" på Fokus och får då avstå platsen med Chess. Men med Chess kommer jag bryta och belöna om han skulle t.ex gå linförigheten jätte fint, då det är det moment vi haft problem med. Men men, vi får se hur det går. 
Efter KMét är det hem och lunchdags för att sedan åka tillbaka till klubben för 2,15 timmes agilitykurs. 1.2.3 KÖÖÖR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0