Stipendium

Arkivbild
 

WOHOO! Fick ikväll ett samtal ang. ett stipendium i Töreboda kommun jag sökt. Det var för ungdomar, åldern är jag inte helt 100 på, det var runt 8-10 stycken som sökt, och Kajsa som ringde sa att alla hade varit eniga om att just jag skulle få det, vilket känns riktigt skönt att höra! :D I mitten av juni ska jag då få komma till en av deras middagar och då ta emot detta. Jag kommer använda stipendiet till bl.a någon agilitykurs, tänken är för Jenny Damm, någon lydnadskurs, oklart vem än så länge och sen får vi väl se. Blir det utökning i kameraväskan eller går det till ännu mer tävlingar och träningar?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Stort grattis! :)

2013-04-29 @ 09:08:35
URL: http://www.sheltieliv.hundpoolen.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0