Debutdags

Nu är det snart helg igen och det betyder årets första officiella tävling! :D åker ner till Växjö redan imorgon efter skolan och sen blir det tvådagars med dubbelstarter. Förväntar mig inget av fokus men med chili skulle det vara kul att få med sista pinnen hem.

I tisdags var jag ju somsagt på middag och hämtade ut mitt stipendium på herrgården. Ska i höst få komma tillbaka och berätta lite vad jag gjort av pengarna osv. Förutom det har det varit träningar inför helgen som gällt och nu ska jag se till att packa klart allt för imorgon då vi rullar neråt!

Fick en bild av Lena på mig och Alwin från wds, hoppas på att det kommer någon mer då jag inte ställt klart honom på denna bilden. Men men, får hoppas att det blir någon mer gång istället ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0