Ny vecka

 
Film från onsdagens träning
 
Nu är det snart dags för ny vecka igen. Vi har idag varit ute på en nästan 2 timmars promenad i skogen ( i värsta terrängen, slår vad om att jag kommer ha värsta träningsvärken imorgon.. ) och tidigare var jag iväg och serverade på en stor lunch. Imorgon är det agilitymöte på klubben så ska försöka få min syster att köra dit mig lite tidigare så att jag kan hinna träna lite med pumisarna lite ;)
 
10 dagar kvar tills jag åker till Ungeeern. En ny dress är beställd, kommer få den nere i Ungern för tjejen som syr den åt mig ska också dit, tid hos frisören är bokad är verkligen dags för en klippning och färgning av utväxten. Vad är nu kvar då? Ska boka tid för att få naglarna fina, lite Sverige-tema måste det ju bli nu ;) Och hon som fixar mina naglar ska även fixa till min ena kavaj så det kommer sitta perfeko!

Kommentarer
Postat av: Joline

Så duktiga❤❤

2013-06-26 @ 18:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0