Redo för tävling!

sådär, nu är helgen snart över har för min del varit jobb jobb jobb! Nästan hela lördagen var det servering på herrgården och lika så idag fast på förmiddagen. Tog men mig hundarna ut på en långpromenad i det fina vädret efter. De får vänta tills imorgon då vi ska köra riktigt hårt på agilityplanen inför helgen. Växjö, 2 dagars och dubbelstarter! Fokus debut och Chilis debut i agility 2an, kan vi få sista pinnen i hopp 1an tro?
 
Körde ett liten "genrep" kan man väl säga i torsdags då det var KM i agility och Chili gick och vann medium klassen! Dock med 10 fel hehe, var alltså inte bara jag som samlade på mig fel ;) Det ena var en slalomingång och det andra var hon lite för snabb och jag hann inte trycka ut henne riktigt. Kolla på filmen och ni lär se!
 
På tisdag ska jag gå på middag för att ta emot mitt stipendie så just nu letas det kurser och privattimmar för fullt, ska även på onsdag försöka locka med mig mamma till klubben igen för en siiista träning innan växjö ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0