utställningshelg

 
 
Detta har varit en riktig utställningshelg. Igår var mamma i Lidköping med hennes Aron, han blev BIR valp men sedan utan placering. Idag var det special i Borås för de ungerska raserna - pumi, mudi, puli & kommondor. Tyvärr var det ingen kommondor med, men av de andra fanns det en hög! Aron slog sina bröder i valpklassen och blev BIM valp! Jag hade som uppgift att fota utställningen åt FUR. Så har nu slängt ihop de viktigaste bilderna och ska strax skicka iväg dom, hinner ju inte göra så mycket åt dom. Imorgon är det fullt upp och sen på tisdag drar jag ju! :D
Men jag fick mig lite träning ändå, Carina från kennel Xaidaz (Puli) behövde lite hjälp så hon frågade mig. Har tidigare aldrig ställt puli men det var riktigt kul faktiskt, de hade sånt go i sig. Ganska enkel ras men ändå en del "päls" att hålla reda på. Det ställer jag mer än gärna upp på igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0