Agilityhelg

Nu är jag nyligen hemkommen från helgens läger i kyrkekvarn. Det hela satte igång fredagskväll så jag hade med mig hundarna på morgonen och de var i en kompis lägenhet medans jag var i skolan och sen tog vi tåget direkt eftersom att det liksom var på vägen. Hade som sagt med mig både chili och Chess men var främst chili jag körde med eftersom att jag var med i klass 2-3 gruppen. Trots det fick Chess ändå köra nästan alla kombinationer och kan ju säga att framtiden ser ljus ut för herrn, fickkred av flera att det såg bra ut så det var verkligen kul att höra med tanke på nästa veckas debut!

Chili och jag har verkligen fått ett nytt tänk och jag vet mer hur jag ska jobba för att få upp farten, det kommer kräva längre vägar, framförallt för mig men tror verkligen tänket kommer funka. 

Nu är det dags att sova, blivit långa dagar med mycket spring! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0