fredagsmys - fredagsfix

Idag har det vart en lugn fredag, sista dagen på lovet.. Vill inte tillbaka, vill häldre vara hemma med mina små skälliga lurviga saker.. Dom har iallafall blivigt fixade, alla tre! Igår kväll blev både Pirri och Chili badade och ikväll blev dom kammade och klippta. Innan dess var det en långprommenad i skogen som gällde, eller den blev inte så lång som väntat.. Eftersom att Fokus blev spårlöst försvunnen.. Gick och ropade och letade, men hittade ingen Fokus. Märkte att det blev tyst helt plötsligt, och då förstog jag att Fokus inte var med oss. Så efter 10-15 minuter gick jag hemmåt. Och inte sant, på trappan sitter en ledsen liten bebis. Han har då helt plötsligt fått för sig att springa hem, krypa under staketet och vänta på trappan, haha knäppis ♥

Så han fick sig ett bad precis nyss mellan allt fredagsmysande. Nu ligger Pirri och Chili åh sover medans Fokus försöööker ta sig upp i sängen, en halft blöt liten bebis ligger nu på min mage och ger mig världens leende.
I morgon är det fotografering med alla Pumisarna på Arkens Zoo, spännande !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0