agility tävling i Kristinehamn 9 oktober

I söndags var jag somsagt i Kristinehamn på agility tävling. Första start var kl.9 men vi kom inte därifrån förns klockan 6.. Inte speciellt många starter men med både klass 1 och 2 på bara en plan så tar det tid !
Chili kom 3a i både agility klass och hopp klass, iingen pinne, eftersom att vi bara var 14 starter var det två pinnar som gällde. I agility klassen hade jag dock 5 fel men i hoppklassen 0a. Helt nöjd, inget att klaga på, femman blev för att jag tryckte in henne i tunneln efter en snäv sväng. Lite synd.. Men men !
Pirris agilityklass fick jag 21 fel och jag har ärligt talat ingen aaaning om vart dom kommer ifrån, 1seks tidsfel och 20 hinderfel. Ett kontakt fält är allt jag vet.. ;)
I hoppklassen var det 2.88 i tidsfel. Det var bara två pinnar, och vi var bara 4 som gick runt, så jag är helnöjd !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0