bruks?

(Mammas bus Haldor, vill också ha valp! Eller inte, nej nej, söta men nej nej !)
Var en sväng i Tibro tidigare idag och kollade på brukstävlingen. Dock bara lydnadsdelen. Är ju inte så stor skillnad, inte alla lyd.kl 1 moment dock + krypande och framförgående. Men det är ju inga super svåra moment. Så jag har redan kollat på spårkurs. Tror det blir Fokus som jag kör Brukset med också. Känns bara så bra med honom men lydnaden och allt. Har alltid tyckt bruks och lydnad är lite tråkigt, men inte med Fokus för han tycker det är skit kul! Chili tycker mer om att hoppa, skutta, snurra och gud vet vad..
.
Vill aldra helst köra rapport, ev sök. Men behövs så sjukt mycket tid till det och skulle behöva ha en hög med träningskompisar också.. Har dock inga som kör bruks.. Får skaffa mig det! ;) Men det kommer i framtiden.
Jag sa till mamma att när jag kommit upp i lyd.kl 2 med Fokus så startar jag apell med honom. Så vi får väl se, jag kanske aldrig startar, eller så har vi en debut i höst? Vem vet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0