timmarna rullar

Har varit en rätt lugn helg, åkte till Mariestad i lördags och kollade en stund på lydnands tävlingen och Fokus fick sig lite träning. Lördags kvällen fick dom spendera med min mamma eftersom jag var ute på andra äventyr. Så på lördagen när mamma hämtat mig tog vi en prommenad, kanske längre än väntat. Mamma gick hem efter ca 25 min. Tillskillnad från mig som fortsätte ett X antal minuter. Uppåt 2 timmar tror jag. Kom iallafall till Tidan, då var både jag och hundarna helt slut och hade sån värk i benen så mamma fick komma med bilen och hämta oss.. ;)
Sen kan vi snacka vilan!
.
Men det tog vi igen idag. Var på klubben i Tibro, körde lite agility, lydnad och godislekar med Fokus då han var helt trög. Ville inte göra något, och det han försökte med som han verkligen kan gjorde han helt fel. Så vid 7 skulle jag, Mia och Evy träna lite agility (två från min agilitykurs som jag gick på). Jag satte upp en lite klurig bana som vi körde och gjorde den sedan ännu svårare genom att vända på den! Ska setill att rita upp den, kan vara bra att ha. Något svår bara, haha..
.
Nu ska vi hoppa i säng, det väntar en dag med en massa lydnad i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0