veckan rullar på

Det går fortfram, i söndags hade jag jobb i mariestad på eftermiddagen och senare på kvällen PR-Ungdom möte. Så jag klämde in en 1,5 timmars träningspass med vovvarna. Mestadels lydnad och agility. Körde även lite rally moment med Chili eftersom att vi snart ska iväg och debutera. På mötet diskuterade vi mestadels om vår familje dag i kommer ha i september. Lina Pettersson och zing kommer bl.a komma hit. Spännande!
.
Måndag var det agilitykurs och sista gången för mig, nästa kurstillfälle är ju jag iväg och tävlar rally. Men har varit sjukt nöjd med kursen iallafall. Mina mål när jag kom dit var framförallt att vi skulle komma snabbare runt. Och det har vi gjort med hjälp av olika träningar. Nu har vi mycket snabbare starter, och det resulterar till att det går snabbare hela varvet runt. Vi har lärt oss bättre tänk när det gäller olika kombinationer och svängar. Så super tack till Anna och Jessica!
.
Igår, tisdag var det ju Fokus tur att gå kurs, det gick super bra. Var nog ett av dom bästa tillfällena faktiskt. Han var super fokuserad och presterade super bra, bättre än vad han brukar och visade mer kunskap än vanligt. Kul kul!
Fick även en bunt med papper från Marma. Sååå kul, jag kom med på lägret i sommar. Ska skriva ett inlägg mer speciellt om det, för ja. Det är lite speciellt.. ;)
Lina och Zing
möte träning
kurs
marma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0