wow, en 9a!

"wow, en 9a" fick jag i tisdags höra på lydnadskursen när vi körde igenom linförigheten med Fokus. Kul kul kul kul! det går så otroligt bra. Mitt mål i höstas var att debutera i juni/juli. Och både jag och mina kursledare tror på det. Det är ju en sak att själv tro det, men när kursledarna säger att "ja det kommer ni verkligen klara", då blir vi lyckliga! Det enda som behövs är platsläggandet, inte 100 på honom. Och tandvisningen, han är lite rädd för vissa människor. Men det är ju rätt lätt att träna. Vi har jucirkus 2 månader på oss. Kom igen nu Fokus, visa gaddarna! På rätt sätt!
.
Igår var det medl. möte på Tibro BHK. 9 personer ink. ordförande osv. varför ska det alltid vara så dött på medl.möten osv. Tråkigt tråkigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0