full helg!

Idag har det varit en lugn dag. Men ikväll ska ni ev. åka och fira min morfar som fyller år i morgon. Grattis gamlegubbe ♥
Men imorgon kan inte jag då jag ska följa med en kompis till stor stan, Stockholm, gröna lund. Aldrig varit där faktiskt. Eller jag har gått igonom det men aldrig "riktigt varit där". Så ska bli sjukt kul. Vi ska åka tills skallarna ramlar av och sen kolla på Dead by April. Hundarna stannar såklart hemma.. ;)

Jag kommer väl komma hem runt småtimmarna och då är det bums i säng för att följa med mamma till Askersund på hundutställning. Det är bara Haldor som ska ställas så jag agerar fotograf! Chess får iallafall följa med och ev.fokus. Det får vi se. Ha en trevlig helg!
 
Morfarskrutten!

Kommentarer
Postat av: Frank Nilsson

Man glömmer ju aldrig Lobo!
Vet du inte vem han var, så fråga Folke...

2012-08-27 @ 10:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0