fullfart ultrabak

Blev inget Gröna Lund eller Dead by April i lördags. Istället blev det Liseberg, men det var lika bra det. Eller? Var 40 min långa köer överallt och vi han väl åka allt en gång och uppsvinget 2 gånger.. Lite surt, fint väder var det iallafall.
Kom hem runt 1 då det bara var att hoppa i säng och kliva upp igen vid 6 för att åka till Askersund på hundutställning. Mammas pumi-Haldor blev BIM valp! Efter det tog vi en tur in till Askersund och Lunchade lite.
 
Idag var det en riktig jobb dag för mig. Skulle hänga med fotograferna på MT idag från 8-16. Sjukt kul! Känner att det är verkligen det jag vill jobba med så lär bli media nästa höst (igår hade jag bestämmt mig för forshaga..)! Snappat upp en del PS tips, fotat dagens fråga tills i morgon och vart med ute på rep. Sen var det bara fort hem och ut med hundarna och sen starta igång gräsklipparen, kul kul..
 
Imorgon ska jag in på möte på MT. Collage möte som vanligt, ska prata lite med Charlotte. Hon sa att jag kunde få låna 70-200 för dom använder aldrig det. Och det vill jag verkligen, vet dock inte om jag vågar ha med den till doggy, hade vart kul. Efter  mötet är det racerbil hem för att plocka upp hundar och racer till  Tibro för agilitykurs gång 1 imorgon med Fokus, bäst för honom att han sköter sig.. (Taggar Riksfinal på fredag-lördagNu, planera freestylekurs!
 

Kommentarer
Postat av: maja o zoro

låter om du haft en super duper rolig helg :)
fina bilder :D och klart du ska ha med objektivet till Doggy om det kan garantera bättre bilder ;)? tagga tagga tagga! glöm inte stativet <3

Svar: tack maja! <3är lite osäker eftersom att det är tidningens objektiv och inte mitt.. ;)
det lovar jag att jag inte ska!
pumimedfart.blogg.se

2012-08-13 @ 20:31:05
URL: http://majazoro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0