paddocks träning

Åter måndag, skola och gymnasieplaner. har tänkt ganska mycket på vart jag vill gå, ganska länge. Under hela sommaren.. Antingen kommer det blI forshaga-inriktning hundsport. Eller något media program, så himla svårt är det! I januari måste jag ha bestämt mig.: Vissa dagar har jag helt bestämmt mig för att det bli hundsport, 100%. Men vissa dagar är det 100% media. Åååååååh
 
Ikväll efter skolan och grädklippning körde jag ett slalom pass med Fokus och ett med Chess. Med Chess kör jag 2 portar och belönar frammåt. Medans fokus kör fyra, kommer stanna på fyra tills han har ännu mer fart i slalomet. Sen fick pojkarna lite lydnad, körda snabba lägganden, starter och svängar med Fokus. Och med Chess blev det sitt, ligg (vid sidan) och sitt, ligg stanna + sitt och kalla in. Mina duktiga små pojkar ♥
Imorgon är det sjukgymnast, skola, möte på tidningen och agilitykurs som gäller!
 
Ser ut som jag snusar, ja.. Men det är inte sant!

Kommentarer
Postat av: taito sund

Gillar din blogg och på det sätt du skriver. Duktigt. Gillar också dina flitiga träningspass. Beträffande ditt val till gymnasiet skulle jag villa föreslå media. Du kan skriva, du kan fota. Hundsporten hinner du med på din fritid.

2012-08-28 @ 09:29:30
URL: http://70pluss.wordpress.com
Postat av: taito sund

Jag gillar din blogg, kollar in på den varje dag. Tycker om ditt sätt skriva. Gillar också dina flitiga träningspass. Slit bara inte ut mamma! Beträffande ditt gymnasieval vill jag föreslå media. Du kan skriva, du kan fota. Hundsporten hinner du med ändå.

2012-08-28 @ 09:42:38
URL: http://70pluss.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0