väskorna packade!

Har lyckats få ner allt (-necessär som inte blivigt nerpackad än) i två väskor. Eller en väska + någon slags väska som jag har bir, filt, täcke osv i. Har alltså fått plats med kamera väska och stativ (!?!?) i min väska som nu väger MINST 10 kg. Haha, Maja och jag har tänkt att vi både ska bli både filmade och fotade därav användningen av stativet. Haha herregud.. Imorgon 10 över 2 avgår tåget från Skövde, ska bli så otroligt kul. Andra året i rad!
 
Tidigare ikväll var vi ju på klubben och grillade lite. Mys, tränade lite lydnad med Chess eftersom att han var med. Duktiga lilla bebisen! Körde sitt och ligg stanna på 10 meter utan problem. Lämnade honom i ganske 5-10 sek. Och detta var då första gången.. ;)
Nu ska vi sova, nattpuss från mig och Nova! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0