Hundmässan 2012

1&2: Sofia Bruse 3&4:Ebba Leijon
 

Vilken helg, underbar! Pernilla rullade in på perrongen i Töreboda torsdagkväll, då hade vi hunnit boka om fredagens tågbiljetter eftersom att SJ ställt in vårt tåg. Tåget gick då två timmar tidigare, det var dock försenat 20 min och under resans gång hann det bli ytterligare 20 min sent. Men efter släpande på all packning på pendeltåg och i snö så kom vi fram till vårt hotell. Vi hade bokat rum med dusch och toalett, det visade ju sig att vi inte fick det. 
 
På lördagen var det SM i Junior Handling och Katie vi hade med skulle ställas. Så jag agerade Pernillas assistent och fotograf. Pernilla kom iallafall 2a på SM så hon ska få åka till Schweiz på VM och representera Sverige. Massa grattis ♥♥♥
Katie blev både BIR och gruppvinnare!
 
På söndagen var det en vanlig (in.off) Junior Handling tävling, det var 31 st med. Och jag blev med i top 15, helt sjukt! Hade inte förväntat mig någonting, fick en superfin kretik jag ska visa imorgon! Åter till lilla Pernilla, hon vann! Duktiga duktiga Pernilla!
Katie var ju med i BIS'et men fick ingen placering. Så efter det var det fort till tåget, tack Linda, Marie + pojkvännerna för hjälpen till tåget. Var ganska skönt att slippa bära dit alla dessa väskor.. ;) 
Hem och direkt i säng, är fortfarande trött efter helgen haha.. Men jag har haft det riktigt kul, och trots omständigheter, skador och sjukdomar så kom vi hem med riktigt bra resultat!
 
Nu laddar vi om inför My Dog då det är Junior Handling både torsdag och fredag! God natt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bästa sötaste Ebba tack för din hjälp på lördagen ! <3

2012-12-20 @ 16:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0