motivation i vinter?

Foto. Jessica Bolander
 
Åh det är så tråkigt med vinter, inget händer! Har väl packat hälften till Stockholm iallafall, har några av Mimmis grejer kvar och jag har lite kläder so har tvättats osv.. det är ju snart dags, Pernilla, Coco och Katie kommer om mindre än två dagar, då är det verkligen fullt hus! 9 hundar varav 5 är saluki, och alla 5 är Qirmizi hundar.. ;)
 
Nu är det bestämt och klart, medans jag är i Stockholm så ska mamma åka och para Chili. Det är ändå ganska skönt att det blir gjort så jag har hela sommaren och hösten att tävla med henne, i vår ska jag ju debutera Fokus så ska väl "fokusera" på det i vinter/vår. Just nu har jag ingen motivation, det ligger på 0. Riktigt tråkigt faktiskt. Jag menar, hur kul är det att gå och pulsa i snön och leta upp någon upplyst plats då paddocken är så full med snö så man inte ens kommer in. Inte kul alls.. Det finns visserligen 1-2 positiva saker med vinter, julen och julborden! Och imorgon ska jag på första julbordet med mamma och hennes jobb, gott, riktigt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0