instruktörsutbildning i kristinehamn

Nu är jag och Chili hemma från två nätter på hotell och två dagar med instruktörsutbildning för Lina och Anita. Det var verkligen jätte kul, trevligt och lärorikt. Så nu inväntas bara provet som skickas från Anita. Spännande, så vi får väl hoppas på det bästa, men jag tror nog jag kommer klara det.. ;)
vi åkte iallafall ner redan på fredagen. Jag, Agnes och Susanna. vi hade bokat ett enkel och ett dubbeltrum, så vi lottade. Och då var det jag som fick enkel rummet. Men när jag kom in så visade det sig att vi fått två dubbelrum. Och det kan jag ju säga, att Chili var minsann nöjd med att sova i en egen säng!
Så ni som vill gå en freestylekurs för mig är hjärtligt välkommna till Tidaholms BHK i vår. Mer info kommer när mer är planerat. Om jag kommer ha den själv eller ihop med ev. Susanna. Om jag hade skrivigt detta för några dagar sedan hade jag velat ha det ihop med någon, men nu är jag nog sugen på att hålla en själv. Vi får se. vi är ju somsagt 3st. Och jag tror inte vi kan fylla 3kurser nu ivår. Men jag ska nog paxa helgerna iallafall! Men det återstår och see...
Tack Royal Canine för de fina halsdukarna och vantarna!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Va roligt att du klarade kursen. Grattis! :)

2012-02-06 @ 07:38:26
Postat av: Martina

Hihi! Halkade in här från Gills sida, och upptäcker en bild på min kompis Jenny (hon gick också utbildningen i helgen) det första jag ser :) Kul!

2012-02-07 @ 15:10:17
URL: http://ellsonbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0