näst sista gången på lydnadskursen

Linförighet / Hopp / Kursledare Karin Glans och Jenta

Ikväll var nu näst sista gången på lydnadskusen. Kommer sakna det, har nu varit fyra gånger. Om två veckor är det sista gången, och shit vad vi ska träna tills dess. Lilla Fokus är yngst, men han är så duktig. Stolt matte :))) Han fattar så fort, det tar två tre gånger. De tre första är han ett stort frågetecken, men fjärdegången, vad det än har varit så är det "men jaha, detta kan ju jag"! Men jag märker när jag tränar att han tar till lite freestyle.. ;) Så ska setill att bara träna lydnad och sen några tricks som inte har med mig att göra. Alltså inte mellan, slalom, snurr osv Utan mer lite targets osv.
Nu ligger han här bredvid mig i soffan, han ser trött ut. Men tvivlar på att han är, för det är han aldrig.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0