agilityhelg

Phu, vilket agilityhelg det har varit. Riktigt trevligt. Igår skulle mamma till sin bror efter att vi satt om vårt staket. Högra och starkare! Så då blev det agility och en lite snutt lydnad i dryga 1,5 timme + en prommenad på det. Att dom orkar mina små lurvar.. ;)
.
Idag var det agility i 4 timmar (!!) som gällde. Dock inte non stop. Min agilitykurs började ju idag. för att vara första tillfället var jag rätt nöjd faktiskt, var riktigt kul. Och dom har varit på Jenny Damm kurser så dom körde mycket på hennes tänk, och det gillar jag! Så det kommer nog bli riktigt bra. Vissa veckor är det 2,20 timmars pass på måndagar. Och sen vissa 4 timmars på söndagar. Kul kul!
Haha hittade värsta sköna bilden sen början av oktober. När Fokus bara bott hos mig ett tag, och ja. Det syns väl att han inte kan sitt stanna kvar? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0