Hemma och laddar om

Nu är jag återigen här hemma i soffan. Kom hem runt fyra då jag drog med mig lilleman ut på ett träningspass. Nu ligger han här halft död sedan 2-3 timmar tillbaka. Helgen har varit super, kört många roliga svängar som jag nog kommer träffa på och jobbat med farten, och att jag ska lita mer på Chili än vad jag gjorde i torsdags.. ;)
Jag bodde tillsammans med en tjej som hade en Mudi(såg ut som Fokus) vid namnet Pirri(som min Pirri). Så det var lite roligt! Maten har varit god och ridhuset kallt, what else to say? Tack !
.
Andra roliga saker, har anmält mig till tjänstehundslägret på Marma i sommar. Något mindre roligt är att jag är på läger hos Frida Binette till söndagen, samma söndag som läget på Marma börjar.. Så vi fårse hur vi löser detta.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0