Motionsträning

Igår var det träning på klubben som gällde, körde lite rally med chili men satsade på lite slalomträning. Har börjat med (som jag inte tänkt på tidigare att träna så mycket) att jag ska kunna springa iväg mer, byta sida osv. Och det går riktigt bra faktiskt! Hemma har jag ju bara 4 hela slalom pinnar men ska skaffa oss mer. Ska försöka hitta en okej pinne och några hopphinder. Funderar på om det är så svårt att snickra.. ;) morfar får hjälpa oss! Tunnel kan vi dock inte snickra..
Fokus körde lite agility också, bara kört lite tunnel och hopphinder med både bom och utan. Men försöker träna lydnaden mer med honom, och på andra platser. För hemma går det ju super, men inte lika bra på andra ställen. Men vi ligger i!
.
Idag har det ju varit så fantastiskt väder så runt 5 drog jag och Chili ut på en joggning tur. Gick hyfsat bra för oss båda ;) vi ska se till att springa några gånger i veckan, ev. cykla. Har ju varit svårt och tråkigt när det är kallt och blött. Fokus ska nog få följa med på en kortis med cykel, just för att röra på sig lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0