rally, tårtor och bussar

Visst var min tårta fin? Vi tre har iallafall krypit ner i sängen med våra mätta magar. i morgon bär det av till Tibro för lite rally träning med Chili, och med Fokus blir det agility och lydnad. Har inte tänkt att ge mig in på yttligare en sport med honom än, ska setill att komma igång med hans agility istället. Men med Chili går Rallyn riktigt bra, har bara läggande under gång och ställande kvar. Sen är vi klara för tävling!
.
Påtal om träning, hade ju min sista PRAO dag igår, höll på att inte komma dit, bussen åkte för tidigt så den han jag inte med. Illa för västtrafik, ska nu få både bio biljett och ersättning för att dom åkte 10 min för tidigt.. Men morfar fick köra mig så jag kom iallafall fram.. ;) Igår var det handlerkurs, gick rätt bra. Hon som höll i den tyckte jag skulle vara med nästa kursgång också! Som tack för hjälpen fick jag ett presentkort på en föreläsning, det tackar jag för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0