TTT - taggade till tusen!

Jajjemän, har anmält mig och Chili till årets första utomhustävling. Ska bli sååå kul, som vi har längtat. Götene i maj blir det. Blir bara Chili eftrsom att jag ska ha med mig hela flockan (hundvakt, mamma ska jobba(?)). Men detta ser vi så fram emot. Jag märker sån skillnad sen jag började lite mer på henne, pressa henne lite. Och mycket kom på Veronica och Stina helgen.
Just nu (idag och imorgon) byter vi staket på framsidan. Morfar och hans "kompis" kommer hit kl.9 i morgon bitti och fortsätter.  Inte mycket kvar faktiskt. Så när dom har dragit hem ska mamma åka till sin bror, och jag till klubben. Kommer bli ett x antal timmar där, men vi kör lite med varje och vilar lite. Hoppas på bra väder!
.
Hade tänkt att köra lite kombinationer ur denna bana med Chili. En riktig kluring, men som sagt. har börjar töja på henne lite, så innan vi åker hem i morgon ska vi klara hela banan. Med Fokus blir det mer mer hinder träning.
Även mer hinderträning på söndag då jag och Chili börjar på tävlingskurs. Anmälde mig till den just för att få igång träningen och få mer inspiration. Så det ska bli kul, var längesedan jag gick vanlig "vecko-kurs"!
Hittad på OmAgility på Facebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0