brännboll

Igår var det grillning och brännboll på brukshundsklubben i Tibro som gällde. Vi var runt 25 pers och grillarna tändes strax efter halv sju. Det var riktigt trevligt förutom att mitt bränbolls lag förlorade, men äsch. Vi är ju bättre på hund sport, visst är det så? ;) Haha..
.
Idag har det varit full rulle, varit en sväng till stan. Lunchade med Haldor och Fokus tillsammans med mamma på en uteserviering. Sen hem, då mormor, morfar, Ingrid och Lotta kom på en liten fika. Sen var det bara att byta om för att dra iväg på en fotografering. En av mina kompisar komfrimerades idag och hennes mamma undrade faktiskt om jag kunde fota henne. Och visst kunde jag det! :D Så sen var det mat, tårta osv. Så jag kom precis hem. Nu är det redigera bilder som gäller och sen hoppa i säng. Imorgon är det ungdomsträff på klubben i Mariestad som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0