"pirri pirri pirri pirri"

Idag efter skolan hoppade jag in hos mormor och morfar och hämtade med mig Pirri hem. Dels för att vi (+chili) ska tävla imorgon och dels för att vi i förrgår fick reda på att hon löpte. Så imorgon plockar Lina upp mig, pirri, chili och vi beger oss till Tidaholm för första kvaltävlingen i DPAC. Sen hem, byta bil och iväg till Kristinehamn för att träffa Pirris lilla dejt.

Påtal om det, även fast det inte har med hund att göra så har vi hittat en hane till min Maine Coon brud. Ska bli spännande, en stor svart hane. Jag vill ju inte ha mörka och speciellt inte svart. Men det blir nog så bra så..

Bild;pirri och jag efter en glass i solen med Rebecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0