Platsläggning? Nej

Tog bussen till Töreboda förut. Morfar hämtade upp mig och körde mig till klubben. Ouch va länge sedan jag var i Töreboda och tränade. Nästan alltid i Tibro eller Mariestad som gäller. Men ligger ju i hård träning för ska ju tävla den 16. Och faktiskt i Töreboda, så det är ju bra att han får träna där. Meningen med att jag åkte dit var för att dom har måndags träningar + platsläggning. Men icke sa nicke. "alla har ju två hundar så det blir lite jobbigt". Alla hade också bil så en hade kunnat sitta i bil..
Men fick ett rejält träningspass. Sammanlagt runt 1 timme + pauser. Även chili fick sig lite träning. Tunnelingångar och kontaktfält!
.
På onsdag är det agility km i Tibro och jag har lånat pirri till mamma. Lycka till är allt jag säger. Själv kör jag med chili såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0