Vidare till riksfinalen!

Jag och chili är vidare! Sjukt kul. Pirri fick sig 2 disk, första gången tänkte jag enligt gamla reglerna och andra gången sket jag it eftersom att vi ändå inte kunde gå vidare! ;) men chili var den ändå medium hunden som gick vidare. Kul kul kul!

Han inte ens mellanlanda i torsdags efter tävlingen. Bar ju iväg till Kristinehamn och parade pirri, och det gick bra. Återstår bara och se om det blir några små bebisar. Här är iallafall två bilder på honom. Bilder och filmer från DPAC får komma imorgon för nu måste jag sova. Ska upp runt 4 och iväg till elmia!


Kommentarer
Postat av: pappa

Man får gratulera till finalplatsen.(igen) Å Pirris pojkvän såg fin ut.

2012-05-19 @ 08:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0