Dagens massagekurs

 
Dagens massagekurs var helt okej, känner att jag hade velat lära mig mer än det vi gick igenom. Var lite lätt hur man går igenom hunden, från nacken till korset, benen och fötterna. Men det var nyttigt och bra bara det!
Under lunchen som varade i en timme han jag med att fota Lena-Marias hundar. Fotade ju hennes Castello för ett tag sedan och hon ville ha de andra fotade också + julkort. Så sitter och fixar med dom just nu :)
 
Igår var det ytterligare ett öppethus på förmiddagen, sen en prommenad med mina tre för att sedan åka iväg på julmarknad med mamma, julia och hennes Gustaf. Att det redan är julmarknader, helt sjukt. Snart är det jul, och snart fyller jag 16. Underbart!

Glöm inte min fotoblogg: www.ebbaleijon.blogg.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0