Frank & Aron!

 
Julia (min syster som har en bror till mammas valp) jobbade så länge idag och imorgon så då agerar vi dagis eftersom att hundarna endast är hemma några få timmar emellan att mamma åkt till jobbet och jag kommer hem från skolan. Så nu när mamma kom hem fotade vi de små, fotade uppställningskort på mammas Aron härom dagen. Men idag var det Franks tur! Är sjukt nöjd med min nya blixt som jag användt alla gånger jag fotat hundarna nu. Beställde dock två blixtar, eller snarare lampor igår som jag bl.a ska använda när jag ska fota katter på kattensdag den 1. Så hoppas att de kommer imorgon eller på fredag så jag hinner plåga katterna och hundarna här hemma innan! ;)

När vi ändå är lite "off topic" så kan jag ju berätta att jag ev. har ett boende någon dag i veckan i Jönköping om jag kommer in där. Kommer ju pendla dit, men kan ju vara skönt att någon natt slippa resa så långt!
Besök gärna min andra blogg där allt endast handlar om foto: www.ebbaleijon.blogg.se :)

Kommentarer
Postat av: Elinore

Söta valpar!
Jag ska också fota på katternas dag, blev akutbokad. Så inga blixtrar har man inte ännu ;)
Kommer allt gå endå!

Svar: åh vad kul, var? :)nej kände väl att det hade funkaet ändå, men det är ju kul! ;)
pumimedfart.blogg.se

2012-11-21 @ 20:45:21
URL: http://www.neoverona.webb.se
Postat av: maja o zoro

sötisar dååå!! du vet att jag inte är så insatt i rasen så bli inte sur :P men är den ena en mudi/pumi (som fokus) eller är det för att den har resta öron som jag lurar mig? :) kramis <3

Svar: asså, båda är pumisar, men den vänsta är en liten defekt hund som fokus.. ;) fokus är ju fortfarande en "pumi" lixom ;)
pumimedfart.blogg.se

2012-11-21 @ 20:50:01
URL: http://majazoro.blogg.se
Postat av: Lisa

sicka sötnosar!!! :)Det är såå roligt att plåta valpar, dom kan göra dom roligaste minerna o tycker att allt är spännande! ;)

Svar: haha ja, så härligt! :D
pumimedfart.blogg.se

2012-11-21 @ 22:56:13
URL: http://www.redcanine.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0