helgen

I lördags var det upp tidigt som vanligt, vet inte när jag inte gick upp tidigt på en helg senast.. Men till Jönköping och öppet hus på LBS gymnasiet. Till en början var det jävligt svårt att hitta, men efter 10 min hittade vi det. Jag läste skolgatan 12, fast det var storgatan 12.. ;) Det var en jätte mysig skola  som hitils bara har en 1a och en 2a så det är en ganska ny skola. Men jag trivdes och allt verkade bra. Så det lär bli mitt första val!
När vi kom hem tog jag alla hundarna ut i skogen för att sen åka på Breaking Dawn del 2 med tjejerna. Så otroligt bra film!
 
Har även idag haft fullt upp, ovanligt va.. ;) Först träning med pumisarna, sen valpkurs och lite agilityträning med Chess. Han vann pris för duktigaste hunden på kursen idag, lille bebben ♥
Sen hem, kaste ved, fotografering med Ellen, äta mat, fota Aron och sen äntligen, sätta mig i soffan..
Anmält mig till en massagekurs och betalt och anmält till Junior Handlingen på my dog torsdag och fredag. Spännande!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0