helgen som var

I lördags var det ju somsagt fullrulle. Upp kl 8 för att åka till BHK och fixa inför halloweenfesten, sen till Ullervad för att göra ett extrajobb för tidningen, hem och fixa för att sen åka tillbaka till BHK för middag och annat kul. Jag och tjejerna i ungdomskomitén skojade till det och klädde ut oss till 3 monster, att det var mamma som då försökte ta kort märktes då det inte blev så många kort haha!
 
Söndagen bestod först av valpkurs, fick träna lite med både mammas Haldor och min Chess eftersom att hon hade sjukvård, och det behövde ju inte jag vara med på, så när min grupp var inne hos mamma var jag ute med haldor. Det var både nosaktivering, testa på lydnad´och agility. Men sen var det raka vägen till Norrköping för att lämna Haldor till sin nya familj. Mamma  äger ju honom tillsammans med kennel Mariell de Marque, och han "var ju till för" utställning och avel, och eftersom att han ahr fel på hans öron var han inget att ställa ut. Så han fick sig en ny familj som tidigare hade Haldors pappa, men som tyvärr gick bort tidigare i år..
 
Tillsist måste jag grattulera Pernilla Lindström som i Danmark i helgen blev Nordisk Mästare i junior handling 2012, massa grattis till dig ♥
 
 
Malin och jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt missat denna blogg! Ska genast följa! Tack så mycket !!<3

Svar: härligt! ser tyvärr inte vem du är då det står anonym.. :/
pumimedfart.blogg.se

2012-11-19 @ 07:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0