vallhelg

Blev ingen träning på klubben ikväll.. Drog till Skövde med några kompisar för att gå på gymnasieinformation, och såhär i efterhand känner jag att det inte gav mig ett skit så hade suttit fint med lite träning på klubben en kväll som denna. Har bestämt mig att mitt 1a val kommer vara Estetik och Media på LBS-Jönköping! 
Fick även iväg min anmälan till Marma, patrullhund ungdom steg 2. Vet fortfarande inte om det blir Fokus eller Chess som får följa med om jag kommer med. Men det sätter inte igång förns 7 juli så jag har ju tid att bestämma mig.. ;)
 
På söndag ska jag och Fokus åka på vallkurs utanför Laxå. Det var egentligen både lördag och söndag men på lördag har jag lovat att fota en konståkningsgrupp och sen ska vi iväg på jubileums fest för BiK. Men en dag är väl bättre än ingen? Chess ska få följa med, men bara titta på. Kanske får hoppa in i hagen om det finns tid för det :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0