blött..

Har varit på klubben i nästan 2 timmar ikväll med Fokus på agility tillsammans med bl.a Jessica och Kajsa. Körde lite med alla tre med framförallt med Chili faktiskt, då det var en 2-3 kombination/kortare bana Jessica byggt upp. Men jag är super nöjd, jätte fin fart hela tiden och allt gick super. Blev så förvånad när hon tryckte på så i slalomet så det kom fram ett skall! Hon som aldrig skäller på varken rally eller agilityplan, underbart! Med Fokus och Chess körde jag första delen i kombinationen, med Chess förenklade jag det lite. Så när jag och hundarna kom hem var vi aningen blöta då det regnat konstant ändasen vi hoppade in i bilen här hemma.. Med som sagt -finns inget dåligt väder, baaara dåliga kläder! ;)

Håller på och planerar inför helgen då jag och Mimmi (mammas saluki) ska åka till Göteborg, mer om det längre fram! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0