en paddock är till för hundträning ♥


Mamma skulle ta en bild med sin telefon när hon körde mig till fåren, gick ju mindre bra..
 
Var ju en sväng i fårhagen i middags, det började bra men blev sämre. Haha, han tyckte dom var fruktansvärt fula! Men vi ska traska dit igen och vi ska ha så jäkla kul! Har suttit och pratat med Chess uppfödare i nästan en timme ikväll. Mestadels vallning, så skönt att prata med någon som verkligen vet. Pratade om att åka upp till dom någon dag och valla lite. Skulle vara fruktansvärt kul!
 
Imorgon är det jag som är hundvakt, mamma ska på kattutställning. och även om jag kanske inte har något val så skulle jag nog inte vilja följa med heller.. ;) Tänkte ta en sväng till paddocken med mina fyrbenta och träna lite lydnad/rallylydnad. Efter att jag vart hos fåren med Chess idag tog jag pumisarna och gick till paddocken och tränade lite. Körde mestadels rutan och apportering med Fokus, gick suuuuper! Chili körde jag lite ligg, stå och freestylekombinationer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0