får får får

Frågar mig själv vad jag menade med paus från lydnaden. JAG LJÖG! Tränar lydnad varje dag men både Fokus och Chess, men det är så kul! Var ju i Tibro o onsdags på medl. + att jag hann med lite agiltiy med pojkarna. Gick super med båda, Chess suger verkligen vilket är super kul! Fokus springer bara, haha han bara springer och springer! Men det är jätte skönt med tanke på att han vart så osäker och inte vågat springa över huvudtaget. Så det ska vi nog få ordning på.
 
Imorgon e.middag ska jag ta med mig Chess till fårhagen. Han ska få känna på lite, lär väl inte bli så mycket vallning nu, ska vänta tills i vår då jag verkligen sätter igång vallningen. Ska bli så kul!
 
Chess på nöttävling i juli! Efter det var han ju inte ren kan jag lova.. ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0