paddocksträning

Igår var jag riktigt duktig. Tog en prommenad med alla hundar när jag kom hem från skolan, en timme senare cyklade jag till affären med Fokus och lämnade två paket. Cyklade hem, gick in hämtade godis och tränings lådan/väskan och begav mig till paddocken brevid huset för lydnadsträning med pojkarna! Det gick så bra, med båda två. Verkligen mega nöjd. Fokus sprang som en tok in i rutan och Chess har aldrig haft så fin linförighet ♥'Tränade apportering och svängar också. Sen såg vi inte vad vi gjorde så vi gick tillbaka hem..
 
Idag har det varit fullt upp, skola, sjukgymnast, jobb, möte på tidningen, möte på brukshundsklubben med PR/Ungdom. Planerades halloween fest och spökligheter. Nu ska vi gå till sängs, imorgon kväll är det medl.möte i Tibro och träning om det hinns!
1.Söta Chess som med ett DK la sig snabbt, och brett haha!
2.Dubbel platsläggning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0